Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.10.2008 20:57 - Университетът ме зомбираше и изпуснах страхотни моменти с нея
Автор: oseino Категория: Тя и той   
Прочетен: 2140 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 14.10.2008 22:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

През изминалите години университетът наистина ми разката фамилията. Ежедневните занимания от 9ч. до 9ч. изцеждаха силите ми и превръщаха в зомбиран, безчувствен получовек. В главата ми бяха единствено лекции, упражнения, курсови работи, а с нея се виждахме единствено вечерта. Обикновено беше забъркала някаква манджа, в повечето случаи не й се получаваха, но пък никога не съм споделял това. След вечеря измивах чиниите и се гушкахме за не повече от 15 минути. Единственото, което ми беше в главата и през това време бе как да оцелея идния ден. 

Ясно е, че човек оценява нещо само когато го загуби. За съжаление природата му е така. Аз не оценявах какво имах, нито в университета, нито в личния си живот. Исках повече и повече...Така реших да запиша още едно висше, което направи мозъка ми на пихтия, а за нея почти не остана време. Ходихме няколко пъти на Панчарево, на уличката на посолствата... Беше страхотно, тя не преставаше да ми говори, имаше толкова неща да ми кажа. Беше удоволствие да слушам разсъжденията и, как прескача от тема в тема с лекотата на малко дете. Заведох я в къщи, ходихме за риба, а тя не спря да снима през цялото време. "Виж, направила съм снимки", каза ми тя. Когато ги погледнах, видях един адски изморен, напрегнат човек.Да в това се бях превърнал, не можех да оценя страхотните моменти с нея- как я учих да лови риба, как се прегръщахме в студеното селско легло.

Сега единственото, което се надявам е да си намери подходящ човек. Такъв, който да се държи добре с нея, да я разбира, уважава, води за риба. Знам, че подобни мъже са единици. Всички търсят единствено удоволствието у жените, първичното животинско чукане... Моля се, това да не случва с нея, защото не знам как бих реагирал с такъв кретен. Мисля, че ще го пребия! За себе си се моля, да не се превърна в един дребен огорчен човек, критикуващ всичко. Празнината, обаче, която остана след нея, никоя не може да запълни.



Тагове:   моменти,   МЕ,


Гласувай:
0



1. анонимен - Идиот!
10.10.2008 21:09
Идиот!
цитирай
2. анонимен - sisi
10.10.2008 22:13
tova ve4e e tajno...jal mi stana za teb.... a tq sigurno e bila mnogo vesel 4ovek....izgubil si mnogo ili vsi4ko...ti si znae6 nai dobre..
цитирай
3. mirra - тъжно е. . . . . . . . . . . . . . . това се ...
11.10.2008 23:36
тъжно е...............
това се случва все по-често и по-често,защото забравиме ...да сме щастливи с някого... може би..
Но поне следващият път знаеш, как да не постъпваш с половинката
цитирай
4. rusenskovareno - Не можем да сме като консерви! :-(
09.06.2009 16:21
Казват човек се учел от грешките си, ама чесно казано сгрешеното с нея ще запомниш, но със новата пак ще допуснеш грешки. Или казано по - просто връзките са различни и грешките които допускаме са винаги нови, колкото и да се стараем да не допускаме старите...,толкова повече допускаме нови. И така всичко се повтаря, цаката е да си хванеш някоя която да те разбира , независимо от това, каква е работата ти... :-Р
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: oseino
Категория: Политика
Прочетен: 74060
Постинги: 10
Коментари: 87
Гласове: 77
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930